Posts by Irrelevant

Es ist eben ein Zusatzboss. Das wäre ja wie Dessateur bekommen wenn man nicht rechtzeitig genug den dungeon schafft um den zu legen ^^, macht genauso wenig Sinn wie nach einem abgeschlossenen dungeon den buff zu bekommen. Wäre der Dungeon nicht abgeschlossen wäre der noch im Questlog und die beiden Kisten am Ende wären nicht gespawnt.

Ich frag mich aber noch immer wer was davon sagte die bosse zu löschen ^^.

laut dein vorschlag soll SOLO die ganzen secret bosse löschen?

bin eher froh wenn ich gruppe finde die die mal machen wozu sind die sonst da?
    also entweder ihr versucht es oder spielt den dungeon im slow motion damit der nicht spawn
    zudem bringen die zusatzbosse wenn man alle macht Astralpunkte und evtl das mini dazu für die residenz

Wessen Vorschlag? O.o

I was talking about tank swaps everything else works almost like intended except of some mobs with 100% agro on me who attack and target other players even out side of random agro skills.

Some mobs like the last part of wuzhao just ignore your taunt skills, they put a debuff on a target and they keep attacking it, u can not do much for this, but for regular adds and bosses, all works fine.

Still mentoning tank swaps and no mobs with random agro skills :).

Normal content gets better and better with the zerker if you are at a certain mastery level and is no issue outside of some "WTF?" moments.

In pikas example the have arround 2.5k dps raidwide and it works out. In a 10 man group things are a bit different and we needed arround 3-3.5k raidwide dmg to do it. I don't care that much but average people who make an rotation error every now and then do 2-2.5k dmg if they don't go overbuffed into the raid.

To be clear we talk about normal not easy right? ^^

I've never had problems holding aggro, it's not that hard, u just have to press 1 skill when someone is getting close to your threat count. U are probably playing without threat monitor if u have such problems.

this is the threat monitor and how to activate it
    Is someone at 80%+? use your threat skill to bring everyone else down to 40%.
    As a spear master and berserker player, I can tell u there is no way u can lose aggro to someone else that is not another tank.

I was talking about tank swaps everything else works almost like intended exept of some mobs with 100% agro on me who attack and target other players even out side of random agro skills.

Tankswaps are different... if I taunt the boss and start my threat rota and have 100% agro the boss swaps back on the spearmaster. I have 0 issues with other zerker tanks but it seems like something is in conflict there and most of the time not shown in the threat meter.

Most of the time it looks like I have the agro while the mob hits someone else. First of all I think the agro visuals are busted. Then again I have no real issues with agro unless another tank or more clearly a Spearmaster tank is involved. It almost looks like some agro skills from the Spearmaster overwrites the agro of the Berserker and reduces it to 0.

Single target taunt skills are the worst and often it seems like they simply don't work but there is no inidactor for a resist or other indicvator. I play tanks for 22 years now but something about SOLOs agro system is strange but managable.

Aloha,

Die neuen Raids sind da, es gibt mehr zu tun und in SOLO solo zu sein wäre doch fade ;). Wir suchen motivierte Spieler mit freude am Spiel und guter Kinderstube.

Es läuft zwar alles ganz gut aber viele Spieler orientieren sich ja um, haben keine Lust mehr auf SOLO etc. pp. man kennt es ja von anderen Spielen. Wenn ihr trotzdem eine Gilde sucht die aktiv spielt dann meldet euch gerne :).

Grüße

It's pretty easy. Spearmaster Agro>>>>>Berserker Agro>everything else. With the new Bosses it becoms drasticly obvious that agro numbers on skills are useless because Spearmaster will often reagro mobs spottet by another tank even if he isn't using his agro skill rotation. It is what it is sadly.

Falls ich eurer Interesse geweckt habe und ihr jemanden sucht, der sich für euch verprügeln lässt, meldet euch gerne bei mir.

Die sucht man doch immer :D. Wenn du jedoch eine Community suchst die Wert auf sozialkompetenten Umgang, erwachsenes Verhalten, RL Rücksichtnahme legt und dabei trotzdem jeden Content im Spiel meistern will dann kannst du dich gerne melden. Das ist sozusagen die Gildenwerbung zusammenkomprimiert :D.

Du kannst dich hier melden oder mich einfach auf Discord adden Irrelevant#5002.

Grüße,

irre

hey GF Team,

Strange things happen every time when you work on a game I get. I still ask myself if you Ninjabuffed all Raid Bosses because all of the sudden they have 500k+ more hp and forgot to mention it or is there something wrong with the scaling?

Pugs != Team. Ich weis welches Spielverständnis und wieviel Schaden man machen muss um die Zusatzbosse zu machen. Wenn randoms dazu nicht in der Lage sind, man sieht die Zahlen und das Spielverhalten ja ganz einfach, dann farme ich keine repkosten.

Der Dessateur sollte nicht auftauchen wenn die ini abgeschlossen ist und abgeschlossen ist sie eben wenn der Endboss und nicht der Zusatzboss tot ist.